torsdag 20 december 2012

Nu är det klart

Äntligen kan jag avslöja mitt nya jobb. Det har varit klart ett tag men jag har inte riktigt vågat tro på det själv. Men nu vågar jag säga det högt, jag kommer att börja jobba på Microsoft.

Tänk att denna gigant vill ha mig, lilla, lilla mig. Det känns helt galet, roligt och annorlunda.

Och att det ordnade sig även den här gången. Från ett jobb till ett annat, bara så där. Jag är djupt, djupt tacksam för att det gick bra den här gången också. Visst, jag har en jättefin sambo som kan tänka sig att dela med sig av sin lön men det är inte riktigt min grej. Jag vill gärna ha mina egna pengar.

Jag börjar i mitten av januari och kommer då bli med tjusig dator och Windows-mobil. Jag kommer få lära mig massor med nya saker, jag kommer få åka på kurs till USA och jag kommer lära känna massor med nya människor.

Så en era tar slut och en ny tar över imorgon. Wish med luck! Om nu inte jorden går under imorgon...

Och T A C K till mina fina vänner Mats (som tipsade mig om uppdraget som ledde till ett fast jobb) och Tanja & P-A (som var mina referenser). Utan er hade det inte blivit så här. Tack, tack, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar